Posts tonen met het label Quotes. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Quotes. Alle posts tonen

woensdag 23 oktober 2013

Kleine meisjes worden groot

Foto van Catch my party


En toen was het eindelijk zo ver. Mijn kleine meisje ging voor het eerst oefenen op de basisschool.
Ze vond het leuk, ze vond het spannend en ze deed het super goed!
Er zijn geen traantjes gelaten, naja misschien een paar, door mama.


Samen met de grote broer voor het eerst naar school


Over een paar weken wordt ze 4, mijn kleine, toch al steeds grotere, meisje...


Liefs Janneke

zaterdag 28 september 2013

Family - where life begins and love never ends



Mijn nieuwste aanwinsten voor de herfsthoek in huis. Een mooi bord met een prachtige quote. Ik vond deze bij de Big Bazaar voor een paar euro.
En de hertjes. Ik vond ze zo lief. Ze zijn van het merk Schleich en levensecht. Mijn kids zijn dol op de diertjes van dit merk. Ze hebben een hele verzameling met vooral wilde dieren en dinosaurussen. 
Ik ben nog op zoek naar papa hert, deze is helaas alleen niet meer te bestellen. Dus hopelijk biedt Marktplaats nog een uitkomst.


maandag 9 september 2013

And all at once, summer collapsed into fall


En zitten we alweer een dikke week in september.
Afgelopen week hebben we nog volop mogen genieten van de prachtige zomer die we hebben gehad. Ik moet zeggen dat ik toch wel heel bewust afscheid heb genomen van die heerlijke zon en de warmte. En moet ik eerlijk bekennen dat ik toch wel wat op zie tegen die donkere, koude en soms ook natte dagen.

Maar zoals F. Scott Fitzgerald lang geleden schreef in 'The Great Gatsby': "Life starts all over again when it gets crisp in the fall." 


Afgelopen weekend heb ik ook afscheid genomen van de babykamer waar Luuk en Sofie allebei in hebben gelegen. Weer een hoofdstuk afgesloten en weer een nieuwe fase van ons leven waar in komen. Over 2 maanden gaat mijn kleine meisje ook al weer naar de basisschool. De tijd vliegt... en soms doet dat wel een beetje pijn.


Maar net als ieder seizoen haar charmes heeft, zo heeft ook elke fase in je leven haar charmes. Belangrijk is dat je leeft in het nu en geniet van de mooie momenten die er nu zijn.

Liefs Janneke



zondag 7 april 2013

Hier komt de zon!


We hebben er even op moeten wachten, maar daar is ze dan eigenlijk...de zon. Wat is er mooier dan zo'n blauwe lucht, met een stralende zon die ook warmte afgeeft.
Ik krijg er in ieder geval weer energie.






Een hele fijne ZONdag allemaal....

zondag 6 januari 2013

Mooie woorden

Niet veel tijd gehad om te schrijven, met de kinderen thuis van school.
En druk met mijn eerste goede voornemen van dit jaar, opruimen en organiseren.




dinsdag 1 januari 2013

2013: het jaar van de liefde?

Deze kwam ik tegen op Facebook...


Nieuwjaarsdag

Een mooi en liefdevol 2013 voor iedereen.

Source: Gala Darling

Het is 1 januari 2013. En ondanks dat het hier vannacht ook 2 uur was, waren mijn twee schatjes vanmorgen gewoon om kwart voor 7 wakker. Uitslapen is in ieder geval geen goede voornemen van ze, helaas.

Source: Hummadeedledee

Ik heb ze wel, goede voornemens. Ik heb een hele lijst.
Ik ga het liefste wat ik bezit nog meer voorop stellen, meer genieten van mijn twee kleine schatjes, meer leuke dingen ondernemen met mijn grote schat, minder tijd doorbrengen achter de computer, ons huis eindelijk helemaal ons thuis maken, meer creatieve bezig zijn voor mijzelf en met de kinderen en gezonder en bewuster in het leven staan.

Source: The Paris apartment

dinsdag 25 december 2012

Kerstavond



Eerste kerstdag is bijna voorbij, maar ik wil nog even wat foto's delen van kerstavond. 
We waren met heel de familie gezellig bij elkaar voor een hapje en een drankje.

De tafel is er helemaal klaar voor



Chocolate Spoons ~Homemade~
Ingrediƫnten
  • Pure Chocolade
Deze heb ik gemaakt van een overschot aan chocoladeletters. Wij houden niet van puur, dus ik vond het ideaal om te gebruiken voor chocolademelk. Je smelt ze au bain marie of in de magnetron. Als je de laatste manier gebruikt zorg dan wel dat je regelmatig even roert (om de 30 sec.), want anders zit je met verbrande chocolade.
Ik heb een bakje voor ijsblokjes gebruikt om de warme chocolade in te gieten. De chocolade stolt vrij snel dus je moet op tijd de stokjes erin doen.
De combinatie was heerlijk...


Bladerdeegsterren ~Homemade~

Ingrediƫnten
  • Bladerdeeg, niet helemaal ontdooid
  • Suiker
  • Kaneel
  • Poedersuiker
Bladerdeegsterren, heel simpel en ontzettend lekker.
De oven warm je voor op 200 graden. Je steekt stervormen uit de plakjes bladerdeeg, bestrijkt die met wat opgeklopt ei en strooit er kaneel en suiker over. Dan gaan ze 20 minuten in de oven. Poedersuiker erover en klaar.


Cakepops ~Homemade~



dinsdag 11 december 2012

Alvast een beetje in de kerstsfeer

The Grinch ~ Dr. Seuss


Pakjesavond is alweer bijna een week geleden. En langzaam begint bij ons in huis ook de kerstsfeer binnen te dringen. De boom is bijna klaar, op een paar details na en ook in de rest van het huis begint het er op te lijken.

Wij hebben in de afgelopen jaren behoorlijk wat verschillende stijlen in huis gehad. Zo was het in het begin van onze relatie goud en brons wat de boventoon voerde en een paar jaar terug was het blauw, wit en zilver. Maar sinds vorig jaar zijn onze kerstkleuren rood, wit, zilver en dit jaar heb ik er een klein natural tintje aan toegevoegd.
Hier alvast een sneak preview:





Wordt vervolgd...

maandag 10 december 2012

Just beautiful

The best and most beautiful things in the world cannot be seen or even touched. 
They must be felt within The Heart 
- Helen Keller (1880 - 1968) -




Beautiful Eyes - Artist unknown

Author Unknown





Disclaimer : I do not own these photos, unless otherwise stated. If you see a photo that you own and would like it removed, send me a message and I will be happy to oblige.

woensdag 5 december 2012

Note to Self: Relax...

En dan is het weer voorbij voor een jaar.
Een paar hele drukke weken, met stuiterende kinderen die moeilijk in slaap komen, maar 's ochtends om half 6 al aan je bed staan. En of dat komt door al de pepernoten, schuimpjes en chocolade-centen of door de spanning of Sint en Piet zijn langs geweest laat ik even in het midden.

Nu liggen ze op bed. Allebei heel blij en dankbaar met wat ze hebben gekregen. En wij gaan lekker met de voetjes omhoog op de bank. Mijn lief met 'Geen genade' van Andy van der Meide en ik met deel 1 van 'De hongerspelen' van Suzanne Collins.
Morgen en overmorgen gaan we even in de relax-modus en dan is het weer tijd om de kerstversiering van de zolder te halen.


dinsdag 4 december 2012

Home is where the heart is...


En dat is waar het over gaat. Over alles waar mijn hart ligt, over alles wat mij thuis laat voelen. 
En mijn hart ligt in veel dingen. Natuurlijk in mijn liefste gezin, maar ook in mooie woorden, fantastische plaatjes, waanzinnige teksten en prachtige creaties en decoraties gemaakt door anderen of door mijzelf.
En dit wil ik graag met jullie delen, maar vooral ook met mijzelf...


<a href="http://www.bloglovin.com/blog/10662609/?claim=9m46ftj9cb7">Follow my blog with Bloglovin</a>