Posts tonen met het label Winter. Alle posts tonen
Posts tonen met het label Winter. Alle posts tonen

dinsdag 10 december 2013

Kerst in huis

Na Sint in huis hebben we nu natuurlijk kerst in huis.
Afgelopen weekend heb ik de spulletjes van Sinterklaas naar de zolder gebracht & de kerstspullen naar beneden gehaald.

Het enige wat ik beneden heb laten staan is mijn canvas met de silhouet huisjes. Deze heb ik nu weer gebruikt om een kersthoekje mee te maken.



De hertjes en de sleetjes komen van de Xenos. De houten sterren & kerstboompjes waren onderdeel van een slinger, maar ik heb ze los geknipt van elkaar.
















En dan gaan we nu beginnen aan project kerstboom.

vrijdag 7 december 2012

Keep calm and let it snow



Ieder seizoen heeft haar charmes, zo ook de winter.
Ja, de winter is koud, guur en donker. Maar de winter is ook warmte, stilte en gezelligheid.
Officieel het seizoen winter nog niet aangebroken, maar de eerste sneeuw is gevallen en meteorologisch gezien is de winter al zes dagen geleden begonnen.

Ik vind de winter altijd wel wat hebben. En dan bedoel ik wel de echte winter met sneeuw, ijs, strakke blauwe lucht, binnen in huis lekker warm de open haard aan (of zoals helaas bij ons het geval is de verwarming) en overal kaarsjes die branden. 

En zeg nou zelf, de winter geeft ons de mooiste plaatjes. En ik ben dol op mooie plaatjes en zoek daar graag het hele internet voor af. Ik heb er weer een paar gevonden voor nu.





En zo mag de winter van mij nog wel even duren, dus...

www.keepcalm-o-matic.co.uk

Veel plezier in de sneeuw iedereen!






Winter cupcake

Ooit, in een ver verleden (begin dit jaar) had ik een blog met de naam "One cupcake a day". Na een kleine maand leek dit geen haalbare zaak en begon ik mijn blog te verwaarlozen en na een tijdje heb ik het blog verwijderd. 
Maar mijn drang naar bloggen is gebleven, vandaar dit blog. 
En zo ook mijn liefde voor cupcakes ook, maar dan niet meer iedere dag.

Ik ben dan nog altijd op zoek naar leuke, smakelijke en mooie recepten. Om ze zelf uit te proberen of te bewaren voor de juiste gelegenheid. Op mijn pinboard ♥cupcakes  heb ik al een heerlijke verzameling.

En vandaag kwam ik deze tegen op het internet:



Hoe toepasselijk met dit winterse weer. Het recept kan je vinden op deze site
Ik ga hem zelf ook zeker uitproberen.

Veel bakplezier!