Posts tonen met het label 5 december. Alle posts tonen
Posts tonen met het label 5 december. Alle posts tonen

zondag 8 december 2013

Eindelijk pakjesavond

Het is alweer een paar dagen geleden, pakjesavond.
De inpakpiet had goed zijn werk gedaan.





Wat lekkers hoort er natuurlijk bij.


En dan waar we het natuurlijk allemaal voor doen :)








Op naar Kerst...


dinsdag 3 december 2013

DIY: Klompje beplakken met inpakpapier

En nog twee nachtjes slapen...



Mijn kleine prinses heeft gisteren een klompje beplakt met Sinterklaaspapier.
Heel eenvoudig om te doen, maar het resultaat is groots.





Materiaal:
- Houten klomp
- Sinterklaas papier
- Lijm, ik heb P@k & Pl@k gebruikt (via Liela Creaties, van Huishoud idee), maar het kan ook met decopatch lijm.
- plakkwastje

Het papier kan je in stukjes knippen of scheuren. Daarna smeer je het goed in met de lijm (aan beide kanten) en plak je het op het klompje. Het mooie van de lijm is dat het transparant opdroogt waardoor je een mooi eindresultaat krijgt. 

En het resultaat van een half uurtje plakken mag er zeker wezen.





zaterdag 30 november 2013

Nog 5 nachtjes slapen...



... en dan is het pakjesavond.
Hier zijn de voorbereidingen al in volle gang om er een heerlijk avondje van te maken.
Ons Sinterklaas hoekje heeft een heuse Sint op het dak gekregen.
De cakepops liggen in de vriezer, het snoepgoed is gehaald, en Sinterklaas heeft inmiddels bijna alle cadeautjes in huis.


Het silhouet van Sinterklaas op zijn paard kan je vinden op de site de Sweet Table Shop.



dinsdag 19 november 2013

Sint in huis

Na de verjaardag van ons kleine prinsesje heb ik vandaag al het roze weer opgeruimd.
Het wordt tijd voor wat Sinterklaas sferen in huis.
Vandaag begonnen aan het hoekje voor de kids. De Playmobil Sint kan met zijn pieten alvast de pakjes rond gaan brengen.