maandag 9 september 2013

And all at once, summer collapsed into fall


En zitten we alweer een dikke week in september.
Afgelopen week hebben we nog volop mogen genieten van de prachtige zomer die we hebben gehad. Ik moet zeggen dat ik toch wel heel bewust afscheid heb genomen van die heerlijke zon en de warmte. En moet ik eerlijk bekennen dat ik toch wel wat op zie tegen die donkere, koude en soms ook natte dagen.

Maar zoals F. Scott Fitzgerald lang geleden schreef in 'The Great Gatsby': "Life starts all over again when it gets crisp in the fall." 


Afgelopen weekend heb ik ook afscheid genomen van de babykamer waar Luuk en Sofie allebei in hebben gelegen. Weer een hoofdstuk afgesloten en weer een nieuwe fase van ons leven waar in komen. Over 2 maanden gaat mijn kleine meisje ook al weer naar de basisschool. De tijd vliegt... en soms doet dat wel een beetje pijn.


Maar net als ieder seizoen haar charmes heeft, zo heeft ook elke fase in je leven haar charmes. Belangrijk is dat je leeft in het nu en geniet van de mooie momenten die er nu zijn.

Liefs Janneke



Geen opmerkingen:

Een reactie posten