vrijdag 7 december 2012

Winter cupcake

Ooit, in een ver verleden (begin dit jaar) had ik een blog met de naam "One cupcake a day". Na een kleine maand leek dit geen haalbare zaak en begon ik mijn blog te verwaarlozen en na een tijdje heb ik het blog verwijderd. 
Maar mijn drang naar bloggen is gebleven, vandaar dit blog. 
En zo ook mijn liefde voor cupcakes ook, maar dan niet meer iedere dag.

Ik ben dan nog altijd op zoek naar leuke, smakelijke en mooie recepten. Om ze zelf uit te proberen of te bewaren voor de juiste gelegenheid. Op mijn pinboard ♥cupcakes  heb ik al een heerlijke verzameling.

En vandaag kwam ik deze tegen op het internet:



Hoe toepasselijk met dit winterse weer. Het recept kan je vinden op deze site
Ik ga hem zelf ook zeker uitproberen.

Veel bakplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten