donderdag 27 juni 2013

Kwarktaart in een potje

Het schooljaar zit er bijna op. Morgen wordt onze oudste groep 2 'uitgeschopt', om volgend schooljaar in groep 3 te starten.
En ook mijn kleine meisje had vandaag haar laatste dag peuterspeelzaal voor de vakantie.
Traditiegetrouw hoort daar ook wel een kleinigheidje voor de juffen bij.
Op het blog van de Sweet Table Shop had ik een leuk idee zien staan voor 'cakes in a jar'. 
Wat een leuk en origineel idee. Je kan er ook meteen leuke printables downloaden voor op de deksel.
Dit laatste heb ik dan niet gedaan, ik heb Sofie zelf laten kleuren en dat op de deksels geplakt met masking tape.







En aangezien die laatste week voor een schoolvakantie vaak al hectisch genoeg is thuis, heb ik gewoon gekozen voor kwarktaart uit een pakje.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten